Τα «πιο… υπεύθυνα» βραβεία για νέους απένειμε η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών-Responsibility Alliance

Αρχική >> Τα «πιο… υπεύθυνα» βραβεία για νέους απένειμε η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών-Responsibility Alliance
Από: 
12 Δεκ 2018 - 12:00
Εώς: 
12 Δεκ 2018 - 14:00

Τα «πιο… υπεύθυνα» βραβεία για νέους απένειμε η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών-Responsibility Alliance

Στην τελετή ανακοίνωσης των νικητών του Δημιουργικού Διαγωνισμού Νέων

 «Άσ’ το πάνω μου»

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Γ. Πατούλης: « Η ορθή χρήση αλκοόλ εντάσσεται στα σημαντικά ζητήματα στην προαγωγή της υγείας»

Σε ευχάριστη και γιορτινή ατμόσφαιρα τιμήθηκαν οι νικητές του Δημιουργικού Διαγωνισμού Νέων «Άσ’ το πάνω μου» της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance. Στις 12 Δεκεμβρίου στο Public Café στο Σύνταγμα, εννέα νέοι που εμπνεύστηκαν από την αξία της υπευθυνότητας, έλαβαν βραβείο για τις συμμετοχές τους στις κατηγορίες διήγημα, φωτογραφία και video.

Η εκδήλωση άνοιξε με τους κυρίους Ισίδωρο Ρεβάχ, Πρόεδρο της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕΝΕΑΠ) καθώς και Κώστα Ράπτη, Αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων & Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ), οι οποίοι απηύθυναν χαιρετισμό.

Ο κύριος Ρεβάχ ευχαρίστησε όλους τους συμμετέχοντες που ήταν μέρος αυτής της επιτυχημένης πρωτοβουλίας και τόνισε την ανάγκη να αναπτύσσουμε υπεύθυνες πρακτικές σε όλες τις εκφάνσεις της δημόσιας ζωής, μεταξύ αυτών και σε σχέση με το αλκοόλ. Με τη σειρά του, ο κύριος Ράπτης συνεχάρη τους νικητές και τόνισε πως οι νέοι μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα υπευθυνότητας, εάν τους εμπιστευτούμε.

Παρουσία επίλεκτων θεσμικών εκπροσώπων, μεταξύ των οποίων η κυρία Φωτεινή Κουλούρη, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εξαρτήσεων της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Ποιότητας Ζωής η κριτική επιτροπή απένειμε τα δώρα στους νικητές.

ο Πρόεδρος του ΕΔΔΥΠΠΥ & της ΚΕΔΕ, κ. Γιώργος Πατούλης, Δήμαρχος Αμαρουσίου χαιρετίζοντας το θεσμό, συνεχάρη τους διοργανωτές για την πρωτοβουλία τους και τόνισε την αξία της σωστής ενημέρωσης και της ευαισθητοποίησης των νέων ειδικά ανθρώπων στην ορθή χρήση του αλκοόλ. Ο κ. Πατούλης σημείωσε: «Ως Δίκτυο  τα 6 τελευταία χρόνια διοργανώνουμε Εκστρατείες Ενημέρωσης για την Ορθή κατανάλωση αλκοόλ συμβάλλοντας με έγκυρη επιστημονική κατάρτιση για την αποτροπή των δυσάρεστων συνεπειών που έχει η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ. Με αρωγούς τους 220 Δήμους-μέλη του Δικτύου θα συνεχίσουμε την προσπάθεια μας».

Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών, επιδεικνύοντας υπευθυνότητα και συνέπεια ανέλαβε μια ουσιαστική πρωτοβουλία. Με τη «Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών - Responsibility Alliance», η Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕΝ.Ε.Α.Π.) και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων και Αλκοολούχων Ποτών (Σ.Ε.Α.Ο.Π.), κάλεσαν τις επιχειρήσεις εισαγωγής, παραγωγής και διάθεσης ποτών καθώς και τους εκπροσώπους του λιανεμπορίου και της επιτόπιας κατανάλωσης να συμμετέχουν σε μια συντονισμένη προσπάθεια για την προαγωγή και διασφάλιση της υπεύθυνης διάθεσης, πώλησης και κατανάλωσης αλκοόλ. Επιπλέον, την πρωτοβουλία έχουν αγκαλιάσει εξειδικευμένοι φορείς σε ζητήματα πρόληψης και δημόσιας υγείας που συμβάλλουν ενεργά στο έργο της Συμμαχίας με την επιστημονική τους γνώση και εμπειρία.

Οι πρώτοι νικητές της κάθε κατηγορίας κέρδισαν από μία υποτροφία για τα σεμινάρια Φωτογραφίας, Video ή Δημιουργικής Γραφής του Μικρού Πολυτεχνείου και από μία δωροεπιταγή αξίας 500€ από τα καταστήματα Public. Οι δεύτεροι νικητές κέρδισαν ένα κινητό moto g⁶ play από την Motorola και οι τρίτοι νικητές από μία δωρεοεπιταγή αξίας 200€ από τα καταστήματα Public.

Από τις 17 Σεπτεμβρίου έως τις 21 Νοεμβρίου, ο Διαγωνισμός έδωσε τη δυνατότητα στους νέους από 18 έως 25 ετών, να εκφράσουν τον τρόπο με τον οποίο είναι υπεύθυνοι σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους. Κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού, 128 συμμετέχοντες ανέδειξαν το ταλέντο τους, ανεβάζοντας τις πρωτότυπες δημιουργίες τους στο site του Διαγωνισμού www.astopanomou.com για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα. 

Το ΕΔΔΥΠΠΥ, διενεργεί εκστρατεία με την υποστήριξη της DIAGEO,  με διανομή φυλλαδίων (300.000 φυλλάδια συνολικά) και μέσω της προώθηση των σελίδων DRINK IQ και ΑΛΚΟΟΛ & ΑΝΗΛΙΚΟΙ σε όλα τις ιστοσελίδες των Δήμων -μελών του Δικτύου. Οι ιστοσελίδες και το ενημερωτικό φυλλάδιο, δημιουργήθηκαν με τη συνεργασία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας ΙΟΑΣ Πάνος Μυλωνάς (οι φορείς αυτοί συμμετέχουν στη Συμμαχία) για τη σωστή ενημέρωση των καταναλωτών.